Teams

Als dorpsoverleg werken we aan concrete thema's met direct resultaat voor onze mede-inwoners.

Wil je meedenken over een van de thema's binnen de teams? Neem contact op voor een gesprek.

TEAM

Evenementen

Een team gericht op kleinschalige evenementen met een grote impact op verbinding binnen het dorp. Denk aan Rommel Route Ittervoort, Halloween Ittervoort e.d.

Marketing en Social Media

Dit team houdt zich bezig met het uitdragen van de kernwaarden van het dorpsoverleg op social media en werkt daarnaast aan de publicaties van het Dorpsblaadje "Nieuws Oet Ittervoort".

Verenigingen en Verbinding

Een team in oprichting waarin we een platformfunctie voor verenigingen willen vervullen. Denk hierbij aan een mogelijke poule voor verkeersregelaars o.i.d.

Wonen en accomodaties

Team ten behoeve van nieuwe woningen en goede accomodaties.

Speeltuinen en plantsoenen

Dit team draagt zorg voor de speeltuinen en het verbeteren van de plantsoenen..

Goede Doelen | Oet Ittervoort

Team in oprichting waarbij naast de Goede Doelen Actie ook wordt gekeken naar doelen t.b.v. de leefbaarheid in Ittervoort.

Flyerbezorg groep

Dit team heeft al de nodige kilometers in de benen voor het verspreiden van communicatie binnen Ittervoort.

Kerstbomen

Het team kerstbomen zorgt voor een mooie aankleding van het dorp tijdens de kerstdagen. Waaronder het optuigen van enkele verlichte kerstbomen.

start samen een team

... je eigen idee?

Zelf graag bijdragen aan Ittervoort? Start een team samen met je vrienden!

Informatie opvragen

Via onderstaand formulier kunt u inhoudelijke informatie opvragen of contact opnemen voor een inhoudelijk gesprek. Berichten worden op werkdagen binnen 24 uur verwerkt.